بخشی از متن:
توضیحات:
گیره دستی طراحی شده در سالیدورک و کتیا
قابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر
ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل کامل صورتهای مالی برای حسابرسان و حسابدارن بصورت اکسل و با تمام فرمول های لازم که برای تمامی شرکت ها میتوان استفاده نمود: هم شرکت های سهامی عام و خاص و شرکت های بورسی.
بخشی از متن:
توضیحات:
نقشه ی جهت، 8 جهت جغرافیایی 45 درجه ای به شرح زیر را نشان می دهد:
شمال (0-22.5 درجه)، شمال شرقی (22.5 – 67.5)، شرقی (67.5-112.5)، جنوب شرقی (112.5-157.5)، جنوب (157.5 – 202.5)، جنوب غرب (202.5-247.5)، غرب (247.5-292.5)، شمال غرب (292.5-337.5)، شمال (337.5-360).
بخشی از متن:
توضیحات:
نقشه ی جهت، 8 جهت جغرافیایی 45 درجه ای به شرح زیر را نشان می دهد:
شمال
(0-22.5 درجه)، شمال شرقی (22.5 – 67.5)، شرقی (67.5-112.5)، جنوب شرقی
(112.5-157.5)، جنوب (157.5 – 202.5)، جنوب غرب (202.5-247.5)، غرب
(247.5-292.5)، شمال غرب (292.5-337.5)، شمال (337.5-360).
بخشی از متن:
توضیحات:
نقشه ی جهت، 8 جهت جغرافیایی 45 درجه ای به شرح زیر را نشان می دهد:
شمال
(0-22.5 درجه)، شمال شرقی (22.5 – 67.5)، شرقی (67.5-112.5)، جنوب شرقی
(112.5-157.5)، جنوب (157.5 – 202.5)، جنوب غرب (202.5-247.5)، غرب
(247.5-292.5)، شمال غرب (292.5-337.5)، شمال (337.5-360).
بخشی از متن:
استاندارد IEEE به شماره ANSI/IEEE Std 421.1-1986:
بخشی از متن:
توضیحات:
نقشه ی جهت، 8 جهت جغرافیایی 45 درجه ای به شرح زیر را نشان می دهد:
شمال
(0-22.5 درجه)، شمال شرقی (22.5 – 67.5)، شرقی (67.5-112.5)، جنوب شرقی
(112.5-157.5)، جنوب (157.5 – 202.5)، جنوب غرب (202.5-247.5)، غرب
(247.5-292.5)، شمال غرب (292.5-337.5)، شمال (337.5-360).
بخشی از متن:
استاندارد IEEE به شماره IEEE Std 1585™-2002
بخشی از متن:
توضیحات:
نقشه ی جهت، 8 جهت جغرافیایی 45 درجه ای به شرح زیر را نشان می دهد:
شمال
(0-22.5 درجه)، شمال شرقی (22.5 – 67.5)، شرقی (67.5-112.5)، جنوب شرقی
(112.5-157.5)، جنوب (157.5 – 202.5)، جنوب غرب (202.5-247.5)، غرب
(247.5-292.5)، شمال غرب (292.5-337.5)، شمال (337.5-360).
بخشی از متن:
نقشه ی جهت، 8 جهت جغرافیایی 45 درجه ای به شرح زیر را نشان می دهد:
شمال (0-22.5 درجه)، شمال شرقی (22.5 – 67.5)، شرقی (67.5-112.5)، جنوب شرقی (112.5-157.5)، جنوب (157.5 – 202.5)، جنوب غرب (202.5-247.5)، غرب (247.5-292.5)، شمال غرب (292.5-337.5)، شمال (337.5-360).
بخشی از متن:
توضیحات:
نقشه ی جهت، 8 جهت جغرافیایی 45 درجه ای به شرح زیر را نشان می دهد:
شمال
(0-22.5 درجه)، شمال شرقی (22.5 – 67.5)، شرقی (67.5-112.5)، جنوب شرقی
(112.5-157.5)، جنوب (157.5 – 202.5)، جنوب غرب (202.5-247.5)، غرب
(247.5-292.5)، شمال غرب (292.5-337.5)، شمال (337.5-360).
بخشی از متن:
توضیحات:
نقشه ی جهت، 8 جهت جغرافیایی 45 درجه ای به شرح زیر را نشان می دهد:
شمال
(0-22.5 درجه)، شمال شرقی (22.5 – 67.5)، شرقی (67.5-112.5)، جنوب شرقی
(112.5-157.5)، جنوب (157.5 – 202.5)، جنوب غرب (202.5-247.5)، غرب
(247.5-292.5)، شمال غرب (292.5-337.5)، شمال (337.5-360).
بخشی از متن:
مقدمه:
رقابت یک مسئله اساسی است، اما تمرکز بیش از حد بر روی استراتژی های رقابتی باعث می شود تا شرکت ها و محققان یک جنبه بسیار مهم از استراتژی را نادیده گیرند. این جنبه مهم عبارت است از: آفرینش یک بازار جدید (یا یک فضای جدید در بازار فعلی) که در آن هیچ رقیبی وجود ندارد، و بدین ترتیب رقابت را بی معنی کردن. و این همان اقیانوس آبی است. در این تحقیقات بازار جهانی به دو اقیانوس تشبیه شده است: اقیانوس های آبی و اقیانوس های قرمز. اقیانوس های قرمز نماد کلیه صنایعی اند که امروزه موجود بوده و شرکت ها در آن به رقابت می پردازند. اقیانوس های قرمز در واقع بازارهای شناخته شده هستند. اقیانوس های آبی، کلیه صنایعی هستند که درحال حاضر وجود ندارند. اینها فضاهای شناخته نشده بازار هستند.
استراتژی اقیانوس آبی نتیجه دو دهه تحقیق و مطالعه بر روی بیش از 150 جنبش استراتژیک دنیا دربیش از 30 صنعت متفاوت در طی 100 سال گذشته است.
-استراتژی اقیانوس آبی بکارگیری و پیروی همزمان از دو نوع استراتژی تمایز و کاهش هزینه می باشد.
-استراتژی اقیانوس آبی معرفی و ارایه مجموعهای از متدولوژیها و ابزارهای مدیریتی برای ایجاد یک فضای بازار جدید و بی رقیب است.
-استراتژی اقیانوس آبی تدوین و هم اجرای استراتژی به شیوهای اثربخش و متناسب با واقعیت اقتصادی قرن بیست و یکم است.
-سه عنصر زیربنایی و بنیادین استراتژی اقیانوس آبی عبارتند از: نوآوری در ارزش(، رهبری نقطه عطف وروند منصفانه).
بخشی از متن:
هدف استراتژی جودویی:
استراتژی جودویی (JUDO STRATEGY) روشی برای رقابت با حریفان قدرتمندتر است که بر مهارت بیش از بزرگی و قدرت تاکید می کند.
دلایل استفاده از کلمه جودو در این استراتژی: این ایده بر اساس شباهتهای بالقوه ای که بین این نوع استراتژی و ورزش جودو وجود دارد بنا نهاده شده است. جودو بر۳ اصل حرکت، تعادل و قدرت اهرمی بناشده است.
تاریخچه استراتژی جودویی:
استراتژی جودویی اولین بار در سال 2002 مطرح شد. شکل جدید و کاربردی تری از استراتژی های رقابتی را به نمایش گذاشت.
قبل
از توسعه استراتژی جودویی، مفهومی به نام اقتصاد جودویی مطرح گشت که حداقل
۲۰ سال از موضوع های مهم در جهان اقتصاد بوده است. جودیس جلمن و استیون
سالوپ، دو اقتصاددانی بودند که واژه اقتصاد جودویی را ابداع کردند اقتصاد
جودویی راهبردی است که به یک شرکت اجازه می دهد که از رقیب بزرگتر به عنوان
مزیت برای خود بهره بگیرد
بخشی از متن:
تاریخچه:
سابقه استراتژی اسب تروا به افسانه ای از یونان باستان باز می گردد. آنگاه که تمامی تلاشهای یونانیان برای عبور از دیوارهای مستحکم قلعه و تصرف تروا بی ثمر ماند، روی به ترفندی غیرمتعارف آوردند. آنان اسبی چوبین و میان تهی ساختند و چندی ازجنگجویان ماهر و بنام خود را در درون آن پنهان کردند. یونانیان این اسب چوبین را در کرانه تروا رها کردند و وانمود کردند که میخواهند به محاصره پایان دهند. اهالی تروا تصمیم گرفتند اسب را وارد شهر کنند. بعد از ورود اسب چوبین به داخل شهر، جنگجویان یونانی شبانه از داخل اسب بیرون آمدند، دروازه شهر را گشودند و شهر تروآ را تصرف کردند.
استراتژی اسب تروآ یک استراتژی غیرمتعارف است که تغییر قواعد و ناکارآمد نمودن عوامل کامیابی رقبا را دنبال می کند؛ با این حال یک استراتژی انقلابی نیست و حاصل آن گرایش تدریجی مشتریان به سوی شرکت مهاجم است.
بخشی از متن:
توضیحات:
این فایل شامل متره و برآورد کامل ساختمان با کلیه جزئیات در 50 صفحه فرمت ورد و همچنین فایل اتوکد پلان معماری ساختمان 3 طبقه می باشد
بخشی از متن:
مقدمه:
پنیر یکی از محصولات متنوع شیری است که انسان از هزاران سال قبل با طرز تهیه و بسیاری از خواص آن آشنایی داشت. بسیاری اولین مبدا پیدایش آن را به اعراب مصری نسبت می دهند که به طور تصادفی به روش تهیه آن پی بردند.
با گذشت زمان و گسترش فن پنیر سازی روشهای مختلفی برای ساختن انواع پنیر ابداع گردید .
بطوریکه امروزه صدها نوع پنیر در دنیا ساخته می شود و عوامل زیادی در تنوع این پنیر ها در مناطق مختلف دخالت دارد. مثلا نوع شیری که بیشتر در منطقه معمول است،شرایط آب و هوایی،خاک،وضعیت کارگری و عقاید مذهبی و آداب و رسوم محلی در آمریکا و کانادا و بسیاری از نقاط دیگر منحصرا از شیر گوسفند- بز- مادیان و گاومیش پنیر تهیه میشود و حتی گفته شده در بعضی نقاط از شیر گوزن و الاغ و پستانداران دیگر نیز استفاده می شود. پنیر علاوه بر اینکه از نظر تغذیه ای و داشتن املاح و ویتامین ها و پروتئین و چربی دارای اهمیت است از این نظر که قابلیت نگهداری طولانی و در نتیجه حمل و نقل آسان می باشد نیز حائز اهمیت است.
اگر تاریخچه صنایع لبنی هر کشوری را مورد مطالعه قرار دهیم پنیر از اقلام عمده تولیدات لبنی آن کشورها می باشد . اما وقتی به تاریخچه حدود 40 ساله صنایع لبنی ایران نظر می کنیم می بینیم با اینکه تولید پنیر از دیر باز مورد علاقه مردم کشورمان بوده و همواره به عنوان یکی از غذا های اصلی و عمده مردم بشمار می رفته ولی به پنیر سازی اهمیت داده نشده و تنها آمار واردات بوده که به روز افزایش یافته است.لذا در این طرح بر آن هستیم که با تدوین و گرد آوری مطالب مورد لزوم جهت احداث واحدهای کوچک تولید پنیر راهنمایی جهت سرمایه گذاران در این صنعت باشیم.
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف محصول
وضعیت عرضه
وضعیت تقاضا
قیمت فروش
اشتغال زایی
بررسی فنی
تعریف علمی پنیر
اصول پنیر سازی
نحوه بازار یابی
امکانات موردنیاز جهت احداث کارخانه
جدول مشخصات فنی ساختمان ها و هزینه های آن
جدول هزینه های تأسیسات
لیست ماشین آلات
جدول لوازم اداری مورد نیاز
هزینه مواد اولیه اصلی، کمکی و بسته بندی
هزینه حقوق و دستمزد نیروی انسانی
جدول هزینه تولید سالیانه برای ظرفیت اسمی به شرح ذیل می باشد:
صورت سود و زیان