459- خلاصه فصول 1 تا 6 کتاب استراتژی بازاریابی واکر جهت استفاده برای امتحان میان ترم- 51 صفحه فایل ورد - word


فصل 1 استراتژی بنگاه : در سطح بنگاه، مدیران باید فعالیت های واحدهای مختلف را با یکدیگر هماهنگ کنند و در صورت یک کاسه شدن آنها، حتی واحدهای فعالیت حقوقی را تفکیک نمایند . تصمیم های مربوط به قلمرو سازمان و تخصیص منابع آن در بخش ها یا واحدهای فعالیت در کانون توجه استراتژی بنگاه قرار دارند . استراتژی تجاری : این که یک واحد فعالیت چگونه در صنعت خود رقابت می کند، م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.