ترجمه مقاله Retail brand equity Conceptualization and measurement - حقوق صاحبان سهام با


مجله خرده فروشی و مصرف کننده خدمات حقوق صاحبان سهام با نام تجاری خرده فروشی : مفهوم و اندازه گیری ا- مقدمه امروزه گرایش به سمت مارک های خرده فروشی در بسیاری از کشورها افزایش پیدا کرده است. ( به عنوان مثال ، هوانگ و huddleston ، 2009 ; کومار وsteenkamp ، 2007 ;quelch و harding ، 1996 ). نوآوری کیفی ، بسته بندی پیچیده و طیف گسترده ای از مارک های خرده فروشی ( kumar و steenkamp ،2007) ارزش مصرف کننده را می تواند از طریق بازاریابی نام تجاری واقعی خرده فروشی ایجاد کند. (2004 ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.