دانلود مقیاس خشم چند بعدی 38 ماده

مقیاس خشم چند بعدی 38 ماده
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل pptx
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
مقیاس خشم چند بعدی 38 ماده

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر
مقیاس خشم چند بعدی 38 ماده

مشخصات « مقیاس خشم چند بعدی 38 ماده »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 30 سوالی

نوع فایل: word

آیا فردی عصبانی هستید ؟ هرکس ، گهگاه عصبانی می شود .تعدادی از جملاتی که افراد درباره چگونگی خشم خود گفته اند ، در زیر آورده شده است . اعداد زیر را برای مشخص کردن این که هر جمله تا چه حد گویای حال شماست ، به کار برید . لطفا به همه سوال ها پاسخ دهید . 5= کاملا درست 4= اکثرا درست 3= تا حدی درست/تا حدی نادرست 2= اکثرا نادرست 1= کاملا نادرست

1- من بیشتر از افراد عادی خشمگین می شوم . 2- در موقعیت ها مشابه ، سایر افراد بیشتر از من عصبانی می شوند . 3- توی دلم ناراحتی هایی دارم که آنها را با هیچ کس در میان نمی گذارم . 4- حتی وقتی از دست کسی عصبانی هستم ، سعی می کنم با او بسازم . 5- مخفیانه از کارهای دیگران خرده گیری می کنم . 6- راحت عصبانی می شوم .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.